12.02.12, 15:59 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Edell käynnin jälkeen kirjoitetut lukemattomat viestit  (Luettu 945 kertaa)
Nipsu
Pässi
Poissa Poissa

« : 18.02.07, 14:07 »

Eli lienen nettitumpula, mutta onko mahdollista saada jostain esiin edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut lukemattomat viestit? Osa jää aina lukematta jos välillä käväisee pois muilla sivuilla, ja sit ne ei enää palaakaan esiin tuosta klikkaamalla. En oikein nyt osaa selittää... Toivottavasti ymmärrätte??
tallennettu
AaHoo
Pässi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

« Vastaus #1 : 18.02.07, 14:28 »

Itsekin olen vähän tumpelo... mutta siis nuo keltaiset kansiot ovat kirkkaamman värisiä niissä osastoissa missä on sinulle uusia viestejä. Ja sitten kyseisen viestin perässä lukee "uusi" jos et ole sitä viestiä avannut sen jälkeen kun viimeisin viesti on kirjoitettu. Vaikka käyt poissa niin uudet säilyvät uusina ennenkun olet ne viestit avannut. Niin minä kollaan uudet viestit, eli etusivulta katson ne osiot missä on keltaisempi kansio ja sieltä sitten ne missä lukee uusi.
tallennettu
Mara
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : 18.02.07, 16:22 »

En ihan tarkkaan ymmärtänyt tuota takaisinpaluujuttua tuossa kysymyksessä  ???   hymy mutta ainakin mulla on omassa Lampolan kirjanmerkissäni tämä linkki:

http://www.lampola.org/index.php?action=unread

Silloin pääsen suoraan kurkkaamaan korkkaamattomat viestit.
tallennettu
pikkukana
Pässivaari
Poissa Poissa

Maya

« Vastaus #3 : 18.02.07, 16:33 »

Mara, siis miten tommosen saa laitettua :-[ mistä se löytyy?
tallennettu

Aulimaija
Pässivaari
Poissa Poissa

www.laurilan.net

« Vastaus #4 : 18.02.07, 16:48 »

Silleen näet ne vietit joita et ole lukenut kun painat ylhäältä  vasemmalta "Näytä edellisen käynnin jälkeen jälkeen kirjoitetut viestit. Sitten kun aukeaa ikkuna jossa lukee " Uusia viestejä ei löytynyt" niin siinä sen oikealla puolella on" Klikkaa tästä kokeillaksesi kaikkia lukemattomia viestejä"  hymy
tallennettu

Olethan tutustunut sivuihini osoitteessa www.laurilan.net
Nipsu
Pässi
Poissa Poissa

« Vastaus #5 : 20.02.07, 13:57 »

Jees koetan vielä selventää. Tai mutkistaa. hymy

Eli käytän yleensä kans aina tuota käyttäjäinfopalkin linkkiä "Näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit". Jos niitä on vaikka parikymmentä siellä kun ekan kerran tulen Lampolaan, niin ok, luen muutaman, sitten poistunkin surfaileen muille sivuille ja kun tulen takas ja painan taas tuota samaa linkkiä, niin eipä ne kaikki näykään enää - koska se edellinen käyntini oli just ja sen jälkeen on tullut vaikka vaan kaksi tai kolme tai ei yhtään viestiä. Näin missaan monasti näitä keskusteluja kun en sit muista niitä lukemattomia otsikoita... Noiden kansioiden värejä en oo ees tajunnu katsoa ja uusi-merkinnätkin oon iloisesti ohittanu... En vaan malttaisi käydä kaikkia osastoja läpi ja etsiä niitä... silmänisku  kieli Tarttisin jonkin back-näppäimen for dummies hymy tai jotain. No onneksi tää on pieni ongelma isommassa mittakaavassa. hymy
tallennettu
Mara
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : 20.02.07, 14:08 »

Öh - auttaisko sitten tuo lukemattomat viestit -taulukon oikealla alhaalla oleva "Kaikki lukemattomat viestit"?
tallennettu
pikkukana
Pässivaari
Poissa Poissa

Maya

« Vastaus #7 : 20.02.07, 19:58 »

Mulla meni kokonainen ilta siihen että löysin kohdan "näytä edellisen käynnin jäkleen kirjoitetut viestit" mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan.
En kuitenkaan kehdannut kysyä rautalanka vääntöä mistä se löytyy, kun hävettää välillä tämä "sokeus" :-[
tallennettu

Kats
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #8 : 20.02.07, 23:40 »

Mulla meni kokonainen ilta siihen että löysin kohdan "näytä edellisen käynnin jäkleen kirjoitetut viestit" mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan.
En kuitenkaan kehdannut kysyä rautalanka vääntöä mistä se löytyy, kun hävettää välillä tämä "sokeus" :-[

Mulla meni aikansa ennen kuin löysin "uusin viesti"-kohdan. Vielä kätevämpää olisi jos se veisi siihen kohtaan minkä viestin minä olen viimeksi lukenut.. nyt pitää rullailla takaisin päin..vai onko sellainen jossain?
tallennettu

pikkukana
Pässivaari
Poissa Poissa

Maya

« Vastaus #9 : 21.02.07, 08:45 »

Missä sellainen "uusin viesti" kohta on ??? :-[

muoks; tuli kirjotus virhe
tallennettu

Aulimaija
Pässivaari
Poissa Poissa

www.laurilan.net

« Vastaus #10 : 21.02.07, 09:44 »

Kai sillä tarkoitetaan tuota alareunassa olevaa: "näytä 10 viimeisintä viestiä-kohtaa". Mä en tykkää käyttää sitä yleensä kun jää niin paljon aina sitten lukematta viestejä. Mut se varmaan johtuu siitä kun mä oon täällä niin harvoin  :hymy ;D
tallennettu

Olethan tutustunut sivuihini osoitteessa www.laurilan.net
Kats
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #11 : 21.02.07, 18:57 »

Missä sellainen "uusin viesti" kohta on ??? :-[

Mä tarkoitin sitä kunkin otsikon ihan oikealla äärimmäisenä kun on se nuoli, mistä pääsee uusimpaan viestiin. Mutta just äsken kokeilin kun erään otsikon takana oli sellainen sininen laatikko, missä tais lukea "uusi" ja se ainakin nyt vei juuri siihen kohtaan kun halusinkin, eli vestiketjun siihen kohtaan mihin olin viime lukemalla päässyt  kieli

vähänkö noloa: luulin että se "uusi"laatikko tarkoittaa uutta aihetta, mutta nyt vasta tajusin käytön  :hymy kieli
« Viimeksi muokattu: 22.02.07, 22:01 kirjoittanut Kats » tallennettu

AaHoo
Pässi
Poissa Poissa

« Vastaus #12 : 24.02.07, 15:33 »

vähänkö noloa: luulin että se "uusi"laatikko tarkoittaa uutta aihetta, mutta nyt vasta tajusin käytön  :hymy kieli

Mitä noloa... niin mäkin luulin, olen aina lukenut ne minkä perässä lukee "uusi", mutta en ole edes ajatellut että tuo sana on itsessään linkki siihen uusimpaan viestiin... Thänks! nyt ei tarvitse enää hakea että mihinkäs minä viimeksi jäinkään...
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: