10.02.12, 13:33 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oudot merkit  (Luettu 1276 kertaa)
AlmaB
Karitsa
**
Poissa Poissa

« : 13.02.07, 22:01 »

Luen kaikki teidän muiden viestit ilman skandeja (elinsiirrot, myrvri, landsfr jne. Tuo myr oli kauan mysteeri kunnes jostain luin ett grvling).
Ö- kirjain tai kaksi peräkkäistä ä:tä pudottaa joukon muitakin kirjaimia pois ja  numerot näyttävät minun koneella usein oudoilta merkeiltä (en koskaan tiedä mitä numeroita ne on).

Niissä asetuksissa on jokin kikka jota en millään pysty muistamaan tai löytämään. Olen räplännyt niitä halutessani lukea venäjänkielisiä sivuja. Sekään ei onnistu multa enää.

Olen Mac-käyttäjä ja tottunut siihen että mulla näkyy asiat puutteellisina. On myös foorumeita joiden viestejä en pysty lainkaan lukemaan. Edessä on vain tyhjä ruutu! (onneksi ei tämä!!!) Selaimia ei ole kovin monta lajia Mac:ille. Ja kone alkaa olla n.s. ”vanha”...

Mikali oudot merkit viesteissani hairitsevat montakin foorumin kayttajaa voin alkaa skandien sijaan kirjoittamaan a:ta ja o:ta.

Ainoat viestit joiden skandit on täysin tallella lukiessani tätä foorumia on mun omat.
tallennettu
pikkukana
Pässivaari
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Maya

« Vastaus #1 : 13.02.07, 22:35 »

noita outoja merkkejä näen myös Maijan kotisivuilla. Ajattelin että koneessani on joku asetus systeemi pielessä ;Den ole mikään atk-nero...

Se on totta että niitä on toisinaan vaikea lukea mutta kaikkeen tottuu muikea hymy
Voihan se olla että olis helpompi lukea jos tilalle laittais vaan a:n  ja o:n
tallennettu

Aulimaija
Pässivaari
Poissa Poissa

www.laurilan.net

« Vastaus #2 : 13.02.07, 23:19 »

Mun mielestä olisi myös helpompaa lukea jos niiden tilalla olisi a ja o  hymy
tallennettu

Olethan tutustunut sivuihini osoitteessa www.laurilan.net
HeliP
Oinas
Poissa Poissa

Nuukki tässä

« Vastaus #3 : 14.02.07, 00:51 »

Rimpuilin saman asian kanssa kun tälle foorumille liityin, aiheesta löytyy vanha keskustelu: http://www.lampola.org/index.php?topic=324.0
Ongelma katosi vasta kun hommasin uuden päätteen ja selainohjelman, edelliset olikin jo melkein muinaismuistoja... Olen myös Mac-käyttäjä.  silmänisku
tallennettu
Maija H
Mummouuhi
Poissa Poissa

Emma im memoriam

« Vastaus #4 : 14.02.07, 11:11 »

noita outoja merkkejä näen myös Maijan kotisivuilla. Ajattelin että koneessani on joku asetus systeemi pielessä ;Den ole mikään atk-nero...

Siis ilmeisesti tarkoitat merkkejä vanhalla freewebs-sivulla - siellä menivät muuttamaan systeemiä niin, että kaikki skandinaaviset merkit meni päin mäntyä. Kunhan enhin saada myös suomenkielisen osion valmiiksi www.alandsfaret.ax ja www.maijas.ax sivustoilla niin pitäisi minun ylläpitamieni sivujen osalta ongelmien häipyä. 
tallennettu

"Du missar 100% av alla de skott du inte skjuter" (Wayne Cretzky)
www.maijas.ax
Maija H
Mummouuhi
Poissa Poissa

Emma im memoriam

« Vastaus #5 : 14.02.07, 11:15 »

Siis ilmeisesti tarkoitat merkkejä vanhalla freewebs-sivulla - siellä menivät muuttamaan systeemiä niin, että kaikki skandinaaviset merkit meni päin mäntyä. Kunhan enhin saada myös suomenkielisen osion valmiiksi www.alandsfaret.ax ja www.maijas.ax sivustoilla niin pitäisi minun ylläpitamieni sivujen osalta ongelmien häipyä ainakin kaikilta, joilla on sama selain kuin minulla ja osalta Mac-käyttäjiltä myös. Sen olin jo arvannutkin, että AlmaB:llä on Mac  silmänisku
tallennettu

"Du missar 100% av alla de skott du inte skjuter" (Wayne Cretzky)
www.maijas.ax
pikkukana
Pässivaari
Poissa Poissa

Maya

« Vastaus #6 : 14.02.07, 13:45 »

Maija.   Kävin äsken katsomassa sivuillasi ja kaikki merkit oli ihan "normaaleja"  muikea hymy Nyt on helpompi lukea ;D
tallennettu

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: