|
Riina
|
 |
« Vastaus #15 : 31.01.07, 21:57 » |
|
Mä olen ihan suosiolla fooruNisti. ;D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aulimaija
|
 |
« Vastaus #16 : 31.01.07, 22:16 » |
|
Mä olen ihan suosiolla fooruNisti. ;D Mä oon sit varmaan nisti myös :-[ :  ;D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Maximoves
|
 |
« Vastaus #17 : 01.02.07, 08:03 » |
|
Mä hengaan täällä aamulla seittemän-kahdeksan huiteilla (kuten nytkin ennen kouluun lähtöä) ja sitten seuraava tuolla puolenpäivän aikoihin. Foorumilla käytetty aika reilut 5 päivää ja tunnit päälle, kun aina en kirjaudu vaikka luen kirjotuksia. Mutta jotain foorunistin  oireita on kun ihan ahistaa jos ei pääse pariin päivään lukemaan näitä juttuja tai jos nää sivustot ei toimi : 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aulimaija
|
 |
« Vastaus #18 : 01.02.07, 09:29 » |
|
tai jos nää sivustot ei toimi :  Mulla nämä ovat muistaakseni aina toimineet - paitsi silloin kun ne siirrettiin palvelimelta toiselle. Mulla on piikit seitsemältä ja kymmeneltä illalla. Kahdesta yöllä kuuteen aamulla mä osaan pitää suuni kiinni, muuten tulee tekstiä aina jonkin verran : 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.02.07, 09:32 kirjoittanut Aulimaija »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
maunu_muori
|
 |
« Vastaus #19 : 01.02.07, 09:34 » |
|
Mulla on viikonloppuisin ihan hirveetä.. kun en pääse kurkkiin mitä maailmalla tapahtuu..Pojanpeijuuni ei oo vieläkään ehtinyt testaan kumpi ukkosella hajos, emolevy vai näytönohjain, mun kotikoneesta.. Hirvee Nisti olen.. ja aina en ees kirjaannu, joten tuntimäärät ei kerro kaikkee...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riina
|
 |
« Vastaus #20 : 01.02.07, 19:05 » |
|
tai jos nää sivustot ei toimi :  Mulla nämä ovat muistaakseni aina toimineet - paitsi silloin kun ne siirrettiin palvelimelta toiselle. Mulla on välillä sitä, ettei tänne pääse, mutta kun painaa riittävän usein refresh-nappia, niin lopulta pääsee. Älä Maximoves luovuta niin helpolla jos ei ekalla yrityksellä tärppää! ;D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
maunu_muori
|
 |
« Vastaus #21 : 21.02.07, 14:13 » |
|
Kyllä nyt hävettää.. mää en oo sentään kovin pitkään tänne kirjoitellut ja kattelin tosta tilastosta että ohoh onpas tullut väsättyä viestejä... :o Eihän täällä oo kuin muutama "vanha konkari", joka on kirjoitellut enemmän ...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jyrika
|
 |
« Vastaus #22 : 21.02.07, 15:50 » |
|
"Foorumilla viettämäsi kokonaisaika: 4 päivää, 9 tuntia ja 51 minuuttia." Ja mulla on työkone käytössä, eli en voi laittaa sitä automaattista kirjautumista, paljon luen kirjautumattakin... Ja 9kk takana foorumin löytymisestä... Taidan liittyä siihen addiktiryhmään : 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pauliina
|
 |
« Vastaus #23 : 22.02.07, 11:41 » |
|
6 päivää ja 20 tuntia... Taidan liittyä kans.  Auts. Enkä oo vuotta täällä pyörinyt ja viestejäkin on joku kirjotettu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riina
|
 |
« Vastaus #24 : 23.02.07, 10:00 » |
|
Mä en ihan oikeasti voi laittaa montako päivää mä olen viettänyt täällä foorumilla, mutta sanotaanko että tuo jonkun 6 päivää lähinnä vähän vain hymyilyttää. ;D Kyllä mä olen jo kaksinumeroisessa luvussa eikä se ensimmäinen numero ole edes ykkönen... :-[ :-[ :-[
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
maunu_muori
|
 |
« Vastaus #25 : 23.02.07, 10:11 » |
|
;D ;D ;D.. Onneksi oot .. meinaan, kun tulee ongelmaa, löytyy joku, joka hätähuutoon vastaa... Kuinkahan monelta harmilta nää aktiivit on meidät muut (varsinkin aloittelevat lammasharrastajat) säästäneet asiallisilla, osaavilla neuvoilaan :  .. Kiitos ja kumarrus omasta puolestani. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Eevi
|
 |
« Vastaus #26 : 23.02.07, 10:15 » |
|
Mä arvaan Riina, 43 päivää, 17 tuntia ja 40 minuuttia...  ;D Mutta sinähän oletkin vanha p...u täällä foorumilla  Jatka vain samaan malliin, yhdyn Maunun kiitoksiin!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pinque
|
 |
« Vastaus #27 : 23.02.07, 10:43 » |
|
Iik, olen ollut listalla vasta muutaman kuukauden, mutta roikkunut forumilla jo 14 tuntia :o Eikä mulla ole edes lampaita!!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mara