|
maalainen
|
 |
« : 31.01.07, 13:28 » |
|
Oletteko katselleet omia ja toisten statistiikkoja tuolta profiileista. Aika jÀnnÀ katsoa mihin aikaan on ollut foorumilla kÀymÀssÀ eniten. MinÀ ylllÀtyin kun minulla oli kello 15:ssa ja 17:ssa korkeat pylvÀÀt, mutta 16 aikaan ei ollenkaan. Varmaan olen neljÀltÀkin ollut tÀÀllÀ joskus. Varmaan merkintÀ tulee kirjautumisajan mukaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Maija H
|
 |
« Vastaus #1 : 31.01.07, 13:48 » |
|
He, en ollut edes tullut ajatelleksi. Katsoin nyt - minÀhÀn olen tÀÀllÀ koko pÀivÀn, hiukan vÀhemmÀn ruoka-kahvi-aikoina. Tulen tÀnne yleensÀ tuolla kymmenen aikaan aamulla, silloin on lampaat hoidettuina ja sitten men illalla ennen kymmentÀ pois, iltakierros ja nukkumaan.
Joskus olen kyllÀ katsellut milloin muut on viestejÀ kirjoittaneet ja löytÀnyt useampia "yöihmisiÀ". Varmaan mulla vaikutta sekin, ettÀ tietokone on konttorissa ja konttori eri rakennuksessa kuin loput perheestÀ, ruoka ja vuode ;D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Du missar 100% av alla de skott du inte skjuter" (Wayne Cretzky) www.maijas.ax
|
|
|
|
Eevi
|
 |
« Vastaus #2 : 31.01.07, 13:56 » |
|
Aika jÀnnÀ katsoa mihin aikaan on ollut . Varmaan merkintÀ tulee kirjautumisajan mukaan.
Ei taida tulla, vaan kirjoitettujen viestien perusteella.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riina
|
 |
« Vastaus #3 : 31.01.07, 14:30 » |
|
EnpÀ ole tÀtÀ ennen hoksannut katsella, mutta melkoisen jÀrkyttÀvÀÀ katsottavaahan tuo oli. KÀytÀnnössÀ mÀ asun tÀÀllÀ vuorokauden ympÀri. ;D Statistiikassa mulla oli selvimmÀt piikit iltayhdeksÀltÀ ja iltapÀivÀkahdelta, mitkÀ pitÀÀkin hyvin paikkaansa, koska mÀ "rentoudun" ennen nukkumaanmenoa lukemalla lampolan viestejÀ, kun tulen iltanavetasta tuossa hieman 9 korvilla. Samoin tuo klo 14:n piikki johtuu navettahommista - lÀhden nimittÀin iltanavettaan kolmen korvilla ja haukkaan jotain syötÀvÀÀ koneen ÀÀrellÀ ennen sitÀ. Ja nytkin nÀkyy olevan kello puoli 2 ja mÀ olen syömÀssÀ tÀssÀ koneen ÀÀrellÀ, mutta en kyllÀ ole menossa töihin vaan poden flunssaa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Eevi
|
 |
« Vastaus #4 : 31.01.07, 14:43 » |
|
Ja oikeastaan tuo statistiikka ei anna todellista kuvaa siitÀ, kuinka paljon MUUTEN tulee notkuttua tÀÀllÀ lampolassa. Jos nÀitÀ juttuja vois lukea vain kirjautuneena, olis nuokin pylvÀÀt ihan eri nÀköisiÀ. (ainakin mun kohdalla, kun kirjoittelen vÀhÀn, mutta... ;D)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Maija H
|
 |
« Vastaus #5 : 31.01.07, 14:46 » |
|
Ja oikeastaan tuo statistiikka ei anna todellista kuvaa siitÀ, kuinka paljon MUUTEN tulee notkuttua tÀÀllÀ lampolassa. Jos nÀitÀ juttuja vois lukea vain kirjautuneena, olis nuokin pylvÀÀt ihan eri nÀköisiÀ. (ainakin mun kohdalla, kun kirjoittelen vÀhÀn, mutta... ;D)
Ja minÀ oon aina kirjautuneena kun on kone pÀÀllÀ  Luen sitten aina vÀlillÀ ihan vain ajatuksia lepuuttaakseni : 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mmj
|
 |
« Vastaus #6 : 31.01.07, 15:01 » |
|
No, minÀ olen ihan hysteerinen kun luen tuosta ylhÀÀltÀ, ettÀ ole ollut tÀÀllÀ 6 pÀivÀÀ, 22 tuntia ja 48 minuuttia. Kamalaa!
t mj
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riina
|
 |
« Vastaus #7 : 31.01.07, 15:11 » |
|
MÀ en kehtaa edes sanoa, mitÀ mulla tuolla ylhÀÀllÀ lukee. Voisi kuvitella, ettei mulla ole muuta elÀmÀÀ... :  :-[ :-[ :-[
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
HeliP
Oinas

Poissa
Sukupuoli: 
Nuukki tÀssÀ
|
 |
« Vastaus #8 : 31.01.07, 15:20 » |
|
MÀ en ole ollut kuin pari pÀivÀÀ, mutta aika usein tulee vilastua uudet jutut lÀpi kirjautumatta sisÀÀn - kiva pakopaikka ja hyödyllinen töiden lomassa! ;D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pauliina
|
 |
« Vastaus #9 : 31.01.07, 15:38 » |
|
Ja mÀ otan kohta mmj:n kiinni... ;D Mullakin on töissÀ tÀÀ aina auki, mutt nykyÀÀn ei illalla tee mieli enÀÀ kovin konetta tuijottaa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mara
|
 |
« Vastaus #10 : 31.01.07, 15:42 » |
|
Ohhoh, ykstoista pĂ€ivÀÀ ja risat... KĂĂK Tarttis vissiin liittyĂ€ johonkin riippuvuusryhmÀÀn. ;D "Hei, olen Mara ja olen foorumisti"
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aulimaija
|
 |
« Vastaus #11 : 31.01.07, 17:49 » |
|
"Hei, olen Mara ja olen foorumisti" "Hei olen Aulimaija ja foorumisti" 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Eevi
|
 |
« Vastaus #12 : 31.01.07, 18:40 » |
|
TÀÀllÀ foorumillahan on vauhtipÀssi Rasmus, laittanee pelit poikki kun touhu menee levottomaksi... ;D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
taikuri
|
 |
« Vastaus #13 : 31.01.07, 19:37 » |
|
Joo, kyllÀhÀn tÀÀllÀ tulee roikuttua, kirjautuneena tai sitten ei :  Onkohan mulla jo ongelma 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Maija H
|
 |
« Vastaus #14 : 31.01.07, 19:54 » |
|
No, minÀ olen ihan hysteerinen kun luen tuosta ylhÀÀltÀ, ettÀ ole ollut tÀÀllÀ 6 pÀivÀÀ, 22 tuntia ja 48 minuuttia. Kamalaa!
t mj
Mulla lukee ettÀ 6 pÀivÀÀ, 1 tuntia ja 11 minuuttia - onko silloin foorumisti vai riskiryhmÀÀ ???
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|