11.02.12, 04:11 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Korvamerkinnästä uutta tietoa  (Luettu 6047 kertaa)
maunu_muori
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #90 : 15.05.07, 12:18 »

Miten musta tuntuu että vuohet-netissä jollain oli siniset merkit korvissa.. olikohan ollut Ponsun kotisivulla, jossain oon nähnyt..
tallennettu
pikkukana
Pässivaari
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Maya

« Vastaus #91 : 15.05.07, 13:12 »

Kiitos vinkistä, taidan käydä heti vilkasemassa  hymy

Lisäys: En löytänyt ketään ponsua, kun en ole rekisteröitynyt sinne niin en pääse katsomaan jäsenlistaa  :-[ kävin läpi monta kirjoitusta mutta ei osunut Ponsu silmään...jään odottelemaan Riinan kuvia
« Viimeksi muokattu: 15.05.07, 13:33 kirjoittanut pikkukana » tallennettu

maunu_muori
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #92 : 15.05.07, 13:55 »

Ai , sulta puuttuukin vielä vuohet muikea hymy, siitä vaan rekisttötöitymään ja ottaan tartuntaa... silmänisku
tallennettu
pikkukana
Pässivaari
Poissa Poissa

Maya

« Vastaus #93 : 15.05.07, 14:04 »

Olishan ne vuohet kivoja mutta taitaa tilat olla liian pienet ja laidunmaatakaan ei ole mitenkään ihan hirveesti  ;D
tallennettu

Riina
Pässivaari
Poissa Poissa

Muru Metsäneläin

« Vastaus #94 : 15.05.07, 14:08 »

Älä sitä laidunmaata sure. Vuohille on miltei mahdotonta rakentaa aitausta, missä ne pysyy, joten ne todennäköisesti hyödyntää ravinnokseen mm. naapurin kasvimaan.  ;D

Nimimerkillä kokemusta on...

Ja mähän ihan oikeasti rakastan vuohia - juuri siksi, kun ne ovat sellaisia riiviöitä!  :-*  silmänisku  ;D
tallennettu

"Joka mäyrän saa, myös mäyrän pitää." 
http://mayranvarisetsuomenlampaat.net/
maunu_muori
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #95 : 15.05.07, 14:18 »

Ei äkkipäiten löytynyt.. kävin tässä huilitauolla surfaamassa.. mä tilasin nääs ite harmaita.
tallennettu
pikkukana
Pässivaari
Poissa Poissa

Maya

« Vastaus #96 : 15.05.07, 14:30 »

Älä sitä laidunmaata sure. Vuohille on miltei mahdotonta rakentaa aitausta, missä ne pysyy, joten ne todennäköisesti hyödyntää ravinnokseen mm. naapurin kasvimaan.   ;D

Mä luulen että naapurit suree enemmän sitä laidun juttua kun minä jos mun vuohet käyskentelis niiden kasvimaassa. Ovat meinaan vähän sellaisia kaupunkilaistyylisiä golffareita nuo ihan lähimmät naapurit, ovat tarkkoja jo nurmikostaankin - pitäis olla mahdollisimman "griini-tyylinen" nurtsi  ;D
tallennettu

maalainen
Oinas
Poissa Poissa

Sukupuoli: mies

« Vastaus #97 : 15.05.07, 20:22 »

Tässä on linkki Ponsun kotisivuille jos ei ole vielä löytynyt: www.vuohiojankuttula.net
tallennettu
pikkukana
Pässivaari
Poissa Poissa

Maya

« Vastaus #98 : 15.05.07, 20:24 »

Kiitos Maalainen  muikea hymy
tallennettu

Nipsu
Pässi
Poissa Poissa

« Vastaus #99 : 15.05.07, 23:13 »

Me tilattiin pässikaritsoille sinisiä alumerkkejä tuplat ja uuhikaritsoille keltaisia tuplat ja heti ku saatiin merkit ja pihdit (niitä pihtejä piti odottaa!) niin eiku korviin vaan molemmat. Meillä on menossa eläimiä pois tilalta maisemointihommiin kesäksi niin ne ois pitänyt laittaa joka tapauksessa. Näin voimme hoitaa mahdolliset tulehdukset tuoreeltaan kotona ja mitä pienemmälle karitsalle sen merkin laittaa, sen vähemmällä hiellä pääsee kiinnipitäjä kun ne rimpuilee kuitenkin... hymy Eri värit on kyllä näppärät kun aletaan erotella poikia omaan sakkiinsa. hymy
tallennettu
Riina
Pässivaari
Poissa Poissa

Muru Metsäneläin

« Vastaus #100 : 17.05.07, 12:33 »

Lisäsin galleriaan kuvan uuhesta, jolla on siniset korvamerkit.  hymy
tallennettu

"Joka mäyrän saa, myös mäyrän pitää." 
http://mayranvarisetsuomenlampaat.net/
AaHoo
Pässi
Poissa Poissa

« Vastaus #101 : 23.05.07, 15:18 »

Käykö noihin alumerkkeihin ne samat pihdit millä niitä aikaisempia "norskimerkkejä" on laitettu? Mulla taitaa olla sellaiset jossain.

Toinen juttu, onko noissa mikromerkeissä yhtä paksu piikki kuin minicombi-merkeissä?

(mulla alkaa olla viimeiset hetket laittaa merkkitilaus vetämään, mutta kun en osaa päättää :hymy :hymy ???)
tallennettu
Maximoves
Mummouuhi
Poissa Poissa

Kerroskuvassa Hermanni "onthetop" ja Andy alla

« Vastaus #102 : 23.05.07, 20:11 »

Noi alumerkit on kivoja, kun niissä se läpi menevä tappi on tosi pieni ja kapea, ei tunnu niin pahalle laittaa niitä pieniinkään korviin.
tallennettu

Niitty
Oinas
Poissa Poissa

« Vastaus #103 : 11.12.07, 16:28 »

Korvamerkkejä ei ilmeisesti voi tilata vain yhtä kappaletta, eli vähintään on tilattava se viisi.? Mitäs niillä neljällä sitten tekee, kun ei ole tarvetta kuin yhdelle ja merkkejä ei saisi säilyttää kotona vuoden tarvetta enempää. Merkki tulisi kaikenlisäksi vuohelle ja niitä otuksia ei ole tarkoitusta  lisätä. Voiko vuohelle tilattuja merkkejä käyttää lampaille? Tosin siitä lampaidenkaan määrän lisääntymisestä ei ole mitään tietoa, että minä vuonna se tapahtuu jos tapahtuu.
tallennettu
maunu_muori
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #104 : 11.12.07, 19:30 »

Vuohilla ja lampailla on samat merkit.. voit käyttää.. mää oon laittanut sillain niitä että ovat jotenkin ikäjärjestyksessä numeroittain.. kun ei oo sillain vielä niin nuukaa.. erotan mää ne vielä toistaseksi muustakin kuin numerosta hymy..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: