22.05.12, 09:54 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Leluja pässeille?  (Luettu 1381 kertaa)
Maximoves
Mummouuhi
Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen

Kerroskuvassa Hermanni "onthetop" ja Andy alla

« Vastaus #15 : 31.12.06, 14:24 »

Joooo, Riina aivan oikeassa, se yksi pieni päästää sellaisia kurremaisia naksuttavia piipityksiä. Mä katoin yks päivä tyhmänä puiden latvoihin, että mikä ihme pitää tollasta ääntä ja se olikin se yksi pikkupässi :o :o Loput kurnuttaa kun rupikonnat konsanaan, ja tietty toi Pikkis, jonka murahdukset kuulostaa paljolti koiralta, yksi sen astuttavista uuhista hyppäs aina puoli metriä eteenpäin joka kerta kun Pikkis murahti sille mielestään kovinkin kutsuvasti, oli kyllä naurussa pitelemistä ;D Kerittynä kun Pikkis näyttää ET:n ja suden risteytykseltä, joka on vielä kauheen pienikin...pakkohan sen on uuhen mielestä olla koira. silmänisku
tallennettu

AaHoo
Pässi
Poissa Poissa

« Vastaus #16 : 01.01.07, 15:30 »

Meillä myös vieraat miehet taputtaa heti ensimmäiseksi pässiä otsaan tai päälaelle. Ja yleinen kommentti tässä vaiheessa on "osaatkos sä puskea".  >surullinen  Mä kyllä suoraan sanon, etten tahdo pässejäni kohdeltavan sillä tavoin, koska molemmat on niin lutusia sylivauvoja ja tahdon ne semmosina pitääkin, helppoina käsitellä.

Mä oon todennut ihan saman, meillä onkin ehdoton sääntö että pässejä ei saa edes taputtaa päähän, kaulalta tai rinnasta saa rapsuttaa.  Tämä meidän isompi pässi alkaa heti uhittelemaan jos joku rupeaa päälakeen koskemaan, ja juuri miehillä on jostain syystä taipumus tätä pässin härnäystä harrastaa >surullinen

Tämä kyseinen pässi saa kyllä meiltä varmaankin lähtöpassit kunhan on hommansa tänä talvena hoitanut. Ei ole mikään hyvä luonteinen koskaan ollutkaan, viime vuonna puski uuhia aika hurjasti astutusaikaan, kesällä ulkona oli mitä rauhallisin tyyppi mutta nyt taas on nuo puskuleikit alkaneet. Ensi syksyn astutuksiin haluan sitten vihdoinkin sen ruskean pässin, mistäköhän sellaisen mahtaisi löytää  silmänisku ;D ;D ;D

muoks, mun status muuttui sopivasti tämän ketjun yhteydessä pässiksi!
tallennettu
Aulimaija
Pässivaari
Poissa Poissa

www.laurilan.net

« Vastaus #17 : 01.01.07, 15:44 »

AaHoo: onko sun avatarissa suomenlampaan ja oxford downin risteytys?
tallennettu

Olethan tutustunut sivuihini osoitteessa www.laurilan.net
Aulimaija
Pässivaari
Poissa Poissa

www.laurilan.net

« Vastaus #18 : 01.01.07, 15:46 »

. Ensi syksyn astutuksiin haluan sitten vihdoinkin sen ruskean pässin, mistäköhän sellaisen mahtaisi löytää  silmänisku ;D ;D ;D
Meiltä löytyisi superkilttejä ruskeita pässyköitä vaikka heti mukaan   silmänisku
tallennettu

Mara
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #19 : 01.01.07, 17:11 »

Lelujen lisäksi virikeidea: ilmeisesti lampaat myös mielellään katselevat kivoja kuvia  ;D Meidän lampaat saivat joululahjaksi Borat-julisteen (ei sitä sisällekään voinut laittaa!) ja ainakin Onni katselee sitä välillä oikein hartaasti pää kallellaan  :o muikea hymy
tallennettu
Aulimaija
Pässivaari
Poissa Poissa

www.laurilan.net

« Vastaus #20 : 01.01.07, 17:14 »

Mara: sä oot aika hupaisa  ;D Pitäsköhän mun vuorata meidän lampolan seinät myös noilla leffajulisteilla. Boratit taitavat tosin jo olla loppuneet...Mitenköhän kelpais vaikka "suden arvoitus"  :hymy
tallennettu

Riina
Pässivaari
Poissa Poissa

Muru Metsäneläin

« Vastaus #21 : 01.01.07, 17:14 »

Haa, pitäisikö kokeilla? Mulla oli vuohilla postikortteja kuttulan ovessa - niiden "kummitäti" aina lähetteli niille kortteja milloin mistäkin - mutta vuohipahukset yhtenä päivänä repivät kortit alas ja söivät ne.  :hymy Sitten laitoin kuttulan oven ULKOPUOLELLE julisteen, jossa on kaksi puskevaa vuohta ja teksti "Pidä pääsi - käytä kypärää". Mutta sen julisteen katselemisen ilo oli sitten vain mulla eikä kutuilla.  ;D
tallennettu

"Joka mäyrän saa, myös mäyrän pitää." 
http://mayranvarisetsuomenlampaat.net/
AaHoo
Pässi
Poissa Poissa

« Vastaus #22 : 02.01.07, 15:04 »

AaHoo: onko sun avatarissa suomenlampaan ja oxford downin risteytys?

Tuo kyseinen on oxford-texel-suomenlammas sekoitus. Meidän vanha mamma, mun ensimmäinen lammas muikea hymy Vinopää ja vähän hölmö, tästä sanottiin entisessä työpaikassani että "vie mennessäs" niin minä vein.

. Ensi syksyn astutuksiin haluan sitten vihdoinkin sen ruskean pässin, mistäköhän sellaisen mahtaisi löytää silmänisku ;D ;D ;D
Meiltä löytyisi superkilttejä ruskeita pässyköitä vaikka heti mukaan silmänisku

Mä jotenkin arvelinkin että sä tarjoat silmänisku, katsellaan. Ei tosin saisi olla Blancolle sukua.
tallennettu
Riina
Pässivaari
Poissa Poissa

Muru Metsäneläin

« Vastaus #23 : 02.01.07, 15:07 »

[tästä sanottiin entisessä työpaikassani että "vie mennessäs" niin minä vein.

Ai muillekin tapahtuu näitä "työtapaturmia"  ;D  ;D ;D
tallennettu

"Joka mäyrän saa, myös mäyrän pitää." 
http://mayranvarisetsuomenlampaat.net/
Kaisa
Mummouuhi
Poissa Poissa

« Vastaus #24 : 02.01.07, 15:17 »

Meidän pässit kuluttavat aikaansa kurnuttaen toisilleen, nylkyttäen minkä ehtivät ja muksien kallojaan yhteen. Siinä ohessa ehtivät välillä riipimään herkkua kuusen rangoista ja pelaamaan jalkapalloa   muikea hymy. Olavista on tullut jo aikas taitava pallon kuljettaja  hymy

Välillä saavat sitten lisäviihdykettä meidän pukeista, jotka vierailevat totuttelemassa tuleviin kesäkavereihinsa...
tallennettu

www.uniikkituote.net
Suurmäen kartanon eläimet:
puput Hanna, Pinja, Pumpuli, Hermiina, Justiina, Suklaa, Jussi, Tiku
kainuunharmaat Taimi + Lowiisa, Sissi, P.Olavi, T.Tähti
suomenvuohet Aatu, Jooseppi ja kuttu Aino + kaksi pukkikiliä
Kullervo-kukko ja 6 rouvaa, 4 tipua
kissaherra Läski
Aulimaija
Pässivaari
Poissa Poissa

www.laurilan.net

« Vastaus #25 : 02.01.07, 16:14 »

Mä jotenkin arvelinkin että sä tarjoat silmänisku, katsellaan. Ei tosin saisi olla Blancolle sukua.
Oonko mä noin läpinäkyvä  ;D Nää mun ruskeat ukkelit ei oo Blancolle mitään sukua.

Tuo sun avatarin lammas näyttää tosi kiltiltä (ja yksinkertaiselta)  hymy
tallennettu

KH
Uuhi
Poissa Poissa

Wingo ja lampaita

« Vastaus #26 : 02.01.07, 19:16 »

Meillä olen ottanut tavaksi raahata läheisiltä metsänhoitoalueilta havupuiden isoja oksia ja latvoja lampaille, niistä saa puhaa. Kun siivoaa samalla polkuja helpommiksi kävellä, on siitä iloa itselle ja apua naapureille, luvalla tietenkin  silmänisku
tallennettu

AaHoo
Pässi
Poissa Poissa

« Vastaus #27 : 02.01.07, 20:12 »

Tuo sun avatarin lammas näyttää tosi kiltiltä (ja yksinkertaiselta)  hymy

Se on molempia!! muikea hymy On pienestä asti ollut vähän simppeli, kun muu lauma juoksee niin tämä jää hölmönä katsomaan että mitäs nyt. Semmonen leppoisa höppänä, on meillä ihan vaan oloneuvoksena, joskus toimittaa juudaksen virkaa kun pitää saada muita lampaita jonnekin minne eivät halua mennä, niin tämä menee ja muut seuraa sitten... ;D
tallennettu
Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: