Viitaten aiheeseen "Rönsyily ja lemmikkilampaat" ja käyttäjän "kirppu" ylilyöntiin, haluan tehdä selväksi, että Lampolassa tulee noudattaa hyviä käytöstapoja. Kinastelu, eriävät mielipiteet, väittelyt, jnp. ovat hyväksyttäviä ja isoksi osaksi tervetullutta, mutta henkilökohtaiset loukkaukset eivät edistä yhteisön henkeä, joten ne eivät ole tervetulleita, kun ne rupeavat menemään liiallisuuksiin. Toivon, että "kirppu" tajuaa, että en ylläpidä Lampolaa typeryyksiä varten.
Olen antanut 2 viikon jäähyn kyseiselle käyttäjälle ja toivon tämän oppivan jotain sillä aikaa. Sen lisäksi olen poistanut viestiketjusta ne viestit jotka eivät sinne enää kuulu, eli Kirpun pohjanoteerauksen ja sitä seuraavat vastaukset siihen liittyen.
Olisi pitänyt puuttua jo aiemmin asiaan, mutta minun työni ja lähestyvä muuttoni ovat pitäneet minut aivan liian paljon poissa tietokoneen ääreltä, eli en ole yksinkertaisesti ehtinyt seurata Lampolan menoa. Tähän täytyy kuitenkin tulla muutosta, kunhan muutto on kohta ohi. Palaan astialle erikseen sitten muihin tuossa viestiketjussa ilmenneisiin asioihin.
Toivottavasti Maunu_muorin mies tokenee.

Parempaa vointia sinnepäin minunkin puolesta.