|
Rasmus
|
 |
« : 22.06.05, 11:15 » |
|
Huomasin, että uuteen Lammasgalleriaan on tullut aika nihkeästi kuvia, eli lähinnä vain parin käyttäjän toimesta ja uusimmistakin kuvista on jo pari viikkoa aikaa. Vaikuttaa siltä, että gallerialle ei ole oikein kysyntäö. :-\ Jos kyse on jotain käyttöongelmista kuvien lisäämisen suhteen, niin apua on tietenkin saatavilla. Muistakaa myös se, että toisin kuin Yahoo! Groups-kuvakansiossa, niin tässä ei ole enimmäisrajoituksena 30 MB. Toivottavasti nähdään lisää kuvia taas pian ja useamman käyttäjän lähettämänä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hanna P
|
 |
« Vastaus #1 : 22.06.05, 12:07 » |
|
Voisin laittaakin omia kuvia, mutta miten ihmeessä ne lisätään? ??? Oman albumin kykenin kyllä luomaan, mutta mitenkähän niihin fotot saisi kulkemaan?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aulimaija
|
 |
« Vastaus #2 : 22.06.05, 15:23 » |
|
Käskystä herra kenraali ;D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riina
|
 |
« Vastaus #3 : 22.06.05, 19:46 » |
|
On kysyntää! Mä itse vaan en ole enempää kuvia uskaltanut laittaa, kun pelkäsin, että tässä on joku rajoite sille, paljonko niitä sopii olla esillä kultakin. : 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Maija H
|
 |
« Vastaus #4 : 22.06.05, 20:49 » |
|
Kivahan noita on kuvia katsella. Ja minäkin laittelen lisää kunhan kerkiän, mutta nyt on ollut ajasta pula. Hyvä kun ehtii viestit lukemaan
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Du missar 100% av alla de skott du inte skjuter" (Wayne Cretzky) www.maijas.ax
|
|
|
|
sara
|
 |
« Vastaus #5 : 22.06.05, 21:05 » |
|
Sama onkelma kuin Maijalla - kun sitten vettä tulee taivaalta, niin ehtii kuvia käpistellä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hanna P
|
 |
« Vastaus #6 : 22.06.05, 21:38 » |
|
Haa - keksinpäs kuvan lisäyksen, mutta valitettavasti on niin suuria kuvia ja en osaa pienentää niitä, joten ettepäs niitä nää!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aulimaija
|
 |
« Vastaus #7 : 22.06.05, 21:53 » |
|
Mulla olisi sopivan kokoisia kuvia teidän lampaista. Mitäs tehdään?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hanna P
|
 |
« Vastaus #8 : 22.06.05, 22:20 » |
|
Sinne vaan eetteriin- mä meinasin näyttää kaikille kuvan nimittäin Reetta texel-risteytyksestä (siis on tuttavan lampaasta kyse) 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aulimaija
|
 |
« Vastaus #9 : 22.06.05, 22:30 » |
|
Voi apua! Mä laitoin hädissäni omaan albumiini sellaisia kuvia, jotka eivät kuulu sinne. Miten saan ne siirrettyä oikeaan kansioon??????
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riina
|
 |
« Vastaus #10 : 22.06.05, 23:31 » |
|
Miksi mä en näe kaikkia kuvia! Esim. Aulimaijan kansiossa on yli 10 kuvaa, mutta mä en näe kuin uusimmat 8 kuvaa, sama juttu omassa albumissani. Eikö kuvia saakaan laittaa kuin 8 kpl vai enkö mä vaan hoksaa, miten ne muut katsotaan? Koetin etsiä jotain nuolta millä pääsisi mahdollisesti toiselle kuvasivulle, mutta tämä selain (Opera) ei ainakaan näytä sellaista. Help! ???
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pirre
|
 |
« Vastaus #11 : 22.06.05, 23:45 » |
|
Riina: kun klikkaat auki jonkin kuvan, näyttöön tulee oikeaan yläreunaan nuolet joista voi selata kuvia eteenpäin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rasmus
|
 |
« Vastaus #12 : 23.06.05, 00:39 » |
|
Aulimaija, jos haluat, että jotain kuvia siirretään toiseen albumiin tai tarvitset jonkin uuden albumin, niin katso tuota ylläpitoketjua ja ilmoita siinä mitkä kuvat siirrän ja minne. Valitettavasti ei ole vielä mahdollista itse tehdä kaikkea tuota, joten minun on pakko itse tehdä tuo erikseen. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Riina
|
 |
« Vastaus #13 : 23.06.05, 08:46 » |
|
Riina: kun klikkaat auki jonkin kuvan, näyttöön tulee oikeaan yläreunaan nuolet joista voi selata kuvia eteenpäin.
Kiitos, tosiaan voi katsoa kuvat tuolla tavalla. Olisi kyllä kiva, jos niitä kaikkia voisi katsoa myös thumbnaileina, löytäisi helpommin juuri sen kuvan, jota tahtoo katsoa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aulimaija
|
 |
« Vastaus #14 : 23.06.05, 11:01 » |
|
Aulimaija, jos haluat, että jotain kuvia siirretään toiseen albumiin tai tarvitset jonkin uuden albumin, niin katso tuota ylläpitoketjua ja ilmoita siinä mitkä kuvat siirrän ja minne. Valitettavasti ei ole vielä mahdollista itse tehdä kaikkea tuota, joten minun on pakko itse tehdä tuo erikseen.  Mun albumin neljä viimeksi laitettua kuvaa eivät ole mun omia eläimiä, joten ne kuuluisivat noihin "yleisiin albumeihin". Ekan niistä voisi laittaa sinne Suomenlammas pässialbumiin. Toisen karitsa-albumiin ja kaksi viimeistä uuhialbumiin. Kiitos 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|